To drenge i sort BMW stadig ikke pågrebet
Sagen er angiveligt blevet politianmeldt, men personerne er endnu ikke fundet
Tidligere på året kunne Skipperposten bringe en advarsel om to unge mænd, som i en sort BMW forfulgte børn og forsøgte at få dem til at stige ind i deres bil.
Efterfølgende har Skipperposten fået tips om, at en anden dreng blevet jagtet i Hirtshals og senest i Sindal. Sagen blev angiveligt allerede politianmeldt da første henvendelse fandt sted, men personerne er endnu ikke pågrebet.
- En 10 årig dreng gik, den 28. februar, på Stendyssevej, hvor han blev kontaktet af to unge drenge i en sort bil. De prøvede med trusler at få ham til at sætte sig ind i bilen, og da han nægtede dette truede de ham med vold, hvis ikke han gjorde, hvad de sagde.. Han tog dog benene på nakken og løb ind af stikvejen ved Godi. De fulgte efter ham, men opgav heldigvis at gøre yderligere, skrev Morten tidligere på året på Facebook.
Nordjyllands Politi opfordre selvfølgelig fortsat til at man kontakter dem på 1-1-4, hvis man ser eller hører noget som kan have forbindelse til sagen.
Bemærk: Billedet har ingen sammenhæng med sagen. Nummerplade og føreren er sløret.
- Kategori: Børn & unge
- Område: Hirtshals
- Udskriv artiklen
- Reklamation





Kommentarer & synes godt om