Skaterrampen i Horne klar til endnu en sæson
Skaterrampen på Det Grønne Hjørne blev i dag sat op i høj solskin til glæde
På billedet herover ser du Christian, Sebastian, Nikolaj, Anders, Marcus, Victor og Sebastian.
I dag, lørdag, omkring middag satte Horne Beboerforening skaterramperne op, til glæde for de mange børn, som allerede over middag var i fuld gang med at lave stunts på løbehjulene.
Skipperposten mødte på rampen ni super glade og tilfredse unge mennesker, som alle udtrykte sin glæde over at ramperne nu endnu engang står hvor de er til stor gavn.
Det er i år Horne Beboerforening som står for ramperne i Horne, i modsætning til de forrige år, hvor det var Hjørring Kommune som stod for vedligeholdelsen.
Glade børn på rampen
- Kategori: Børn & unge
- Område: Horne
- Udskriv artiklen
- Reklamation





Kommentarer & synes godt om